Internetowe Konto Pacjenta

Telefon  +48 32 202 97 15+48 500 307 207   Email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.     

Internetowe Konto Pacjenta

IKP to bezpłatna aplikacja na telefon komórkowy Ministerstwa Zdrowia. Dzięki niej szybko i bezpiecznie można sprawdzić informacje o swoim zdrowiu dzieci, oraz osób upoważnionych.

Szczegóły dotyczące IKP można znaleźć na stronie: pacjent.gov.pl .Dzięki aplikacji recepty można otrzymać drogą elektroniczną lub SMS. Zapraszamy do rejestracji - poprowadzimy krok po kroku.

Informacja dla pacjentów

Nowelizacja przepisów prawa daje obecnie możliwość wystawiania recept na leki stosowane w chorobach przewlekłych bez konieczności przeprowadzenia każdorazowo badania Pacjenta. Oznacza to, że w przypadku niektórych chorób Pacjenci mogą otrzymać recepty na swoje leki bez konieczności wizyty u lekarza (w okresie pomiędzy zaplanowanymi wizytami kontrolnymi).

Zmiana przepisów nie oznacza, że będzie można złożyć zamówienie na dowolne leki.


Bez kontaktu z lekarzem nie można otrzymać recepty na leki uspokajające, nasenne, przeciwbólowe, antybiotyki – stosowane ze wskazań nagłych lub czasowo. Jeśli leki z powyższych grup stosowane są przewlekle wymagana jest pisemna informacja od lekarza specjalisty.

Najważniejsze zasady składania zamówień na leki:

Wszelkie zamówienia na leki proszę pozostawiać na karteczkach w rejestracji w momencie, kiedy pacjent dysponuje jeszcze co najmniej 5 dniowym zapasem leków z poprzedniej recepty.

Bez kontaktu z lekarzem można otrzymać recepty na leki stosowane w chorobach przewlekłych o ile w dokumentacji Pacjenta znajduje się informacja na ten temat.

Pacjent w dniu złożenia zamówienia jest zapisany do naszej przychodni (posiada aktywną deklarację) i jest uprawniony w oparciu o weryfikację w systemie EWUŚ.

Bez kontaktu z lekarzem przepisujemy leki na okres nie dłuższy niż cztery miesiące.

W razie jakichkolwiek wątpliwości lekarz ma prawo odmówić realizacji całości lub części zamówienia. W takich sytuacjach wymagany jest kontakt osobisty z lekarzem.

Receptę należy odebrać osobiście w Rejestracji (po okazaniu dokumentu tożsamości ze zdjęciem) lub poprzez osobę wskazaną w upoważnieniu złożonym bezpośrednio poprzez pacjenta w Przychodni.

W czasie pobytu Pacjenta w szpitalu, bądź w sanatorium nie można wypisać pacjentowi recept w poradni POZ.

Nie przyjmujemy zamówień na recepty telefonicznie!

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.
Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.